Instruccions per a l'elaboració de la llibreta de classe en els grups de l'ESO.
1 ESO / 2 ESO / 3 ESO
Tipus: s'utilitzarà un quadern o llibreta de vuitanta fulles quadriculades.
Ordre i apartats: Els exercicis s'organitzaran de la següent forma:
- Per temes
- Es copiarà l'enunciat dels exercicis i si foren molt llargs es podrà fer una síntesi dels mateixos.
- S'indicarà la data, pàgina i nombre de l'exercici.
- Les explicacions gramaticals han de distingir-se clarament dels exercicis. Han d'aparèixer els exemples i explicacions que la professora escriu a la pissarra.
- Hi haurà una secció de VOCABULARI.
Presentació:
- Es vigilarà i prestarà atenció a la cal·ligrafia i els marges.
- Es començarà cada tema en una fulla nova.
- S'utilitzaran dues colors (blau i negre) i es reservarà el roig per les correccions i els títols.
- S'apegaran al quadern les fotocòpies que entregue el professor.
- Es deixarà un espai en blanc entre cada exercici.
És una bona idea tindre una secció de VOCABULARI. Ací tens algunes idees: Classifica el vocabulari de cada unitat junt amb qualsevol paraula nova que la professora escriga a la pissarra en 5 categories:
NOUNS,
ADJECTIVES,
VERBS,
EXPRESSIONS
OTHERS (time expressions, conjunctions, adverbs, prepositions...).
- Les paraules han d’aparèixer de la següent forma:
PARAULA [FONÈTICA] - TRADUCCIÓ Ex: Table [‘teibl] - taula
- Si es tracta d'un verb, assenyala si és regular o irregular; en aquesta cas, escriu les tres formes i la seua transcripció fonètica.
Ex: Play (r) [plei] - jugar
Eat (ir) [i:t], ate [eit], eaten [‘i:tn] - menjar
4 ESO
La libreta d’assignatura haurà de:
- Portar la data en anglés i cada fulla el seu número de pàgina.
- Fer constar el principi de cada unitat.
- Han d’estar tots els exercicis i les correccions en roig.
- Han d’estar tots els exemples i explicacions que el professor/a fa a la pissarra.
- Les fotocòpies són part de la llibreta i han d’aparèixer pegades al seu lloc a la llibreta.
- Les explicacions gramaticals han de distingir-se clarament dels exercicis.
És una bona idea tindre una secció de VOCABULARI. Ací tens algunes idees: Classifica el vocabulari de cada unitat junt amb qualsevol paraula nova que la professora escriga a la pissarra en 5 categories:
NOUNS,
ADJECTIVES,
VERBS,
EXPRESSIONS
OTHERS (time expressions, conjunctions, adverbs, prepositions...).
- Les paraules han d’aparèixer de la següent forma:
PARAULA [FONÈTICA] - TRADUCCIÓ
Ex: Table [‘teibl] - taula
- Si es tracta d'un verb, assenyala si és regular o irregular; en aquesta cas, escriu les tres formes i la seua transcripció fonètica.
Ex: Play (r) [plei] - jugar
Eat (ir) [i:t], ate [eit], eaten [‘i:tn] - menjar
No hay comentarios:
Publicar un comentario