domingo, 26 de diciembre de 2010

NOTEBOOK AND VOCABULARY (ESO)

Instruccions per a l'elaboració de la llibreta de classe en els grups de l'ESO.

1 ESO / 2 ESO / 3 ESO

Tipus: s'utilitzarà un quadern o llibreta de vuitanta fulles quadriculades.
Ordre i apartats: Els exercicis s'organitzaran de la següent forma:

  1. Per temes
  2. Es copiarà l'enunciat dels exercicis i si foren molt llargs es podrà fer una síntesi dels mateixos.
  3. S'indicarà la data, pàgina i nombre de l'exercici.
  4. Les explicacions gramaticals han de distingir-se clarament dels exercicis. Han d'aparèixer els exemples i explicacions que la professora escriu a la pissarra.
  5. Hi haurà una secció de VOCABULARI.

Presentació:

  1. Es vigilarà i prestarà atenció a la cal·ligrafia i els marges.
  2. Es començarà cada tema en una fulla nova.
  3. S'utilitzaran dues colors (blau i negre) i es reservarà el roig per les correccions i els títols.
  4. S'apegaran al quadern les fotocòpies que entregue el professor.
  5. Es deixarà un espai en blanc entre cada exercici.

És una bona idea tindre una secció de VOCABULARI. Ací tens algunes idees:  Classifica el vocabulari de cada unitat junt amb qualsevol paraula nova que la professora escriga a la pissarra en 5 categories: 
NOUNS, 
ADJECTIVES, 
VERBS, 
EXPRESSIONS
OTHERS (time expressions, conjunctions, adverbs, prepositions...).

- Les paraules han d’aparèixer de la següent forma: 
PARAULA [FONÈTICA] - TRADUCCIÓ          Ex: Table [‘teibl] - taula

- Si es tracta d'un verb, assenyala si és regular o irregular; en aquesta cas, escriu les tres formes i la seua transcripció fonètica. 
Ex: Play (r) [plei] - jugar
      Eat (ir) [i:t], ate [eit], eaten [‘i:tn] - menjar


4 ESO
 
La libreta d’assignatura haurà de:

- Portar la data en anglés i cada fulla el seu número de pàgina.
- Fer constar el principi de cada unitat.
- Han d’estar tots els exercicis i les correccions en roig.
- Han d’estar tots els exemples i explicacions que el professor/a fa a la pissarra.
- Les fotocòpies són part de la llibreta i han d’aparèixer pegades al seu lloc a la llibreta.
- Les explicacions gramaticals han de distingir-se clarament dels exercicis.

És una bona idea tindre una secció de VOCABULARI. Ací tens algunes idees:  Classifica el vocabulari de cada unitat junt amb qualsevol paraula nova que la professora escriga a la pissarra en 5 categories: 
NOUNS, 
ADJECTIVES, 
VERBS, 
EXPRESSIONS
OTHERS (time expressions, conjunctions, adverbs, prepositions...).

- Les paraules han d’aparèixer de la següent forma:
PARAULA [FONÈTICA] - TRADUCCIÓ
Ex: Table [‘teibl] - taula

- Si es tracta d'un verb, assenyala si és regular o irregular; en aquesta cas, escriu les tres formes i la seua transcripció fonètica. 
Ex: Play (r) [plei] - jugar
      Eat (ir) [i:t], ate [eit], eaten [‘i:tn] - menjar




No hay comentarios:

Publicar un comentario