domingo, 19 de diciembre de 2010

CRITERIS D'AVALUACIÓ BATXILLERAT

1 BATXILLERAT
1. Extraure informació global i específica en els missatges orals.
2. Participar en conversacions o debats espontanis o preparats per endavant.
3. Comprendre de manera autònoma la informació continguda en textos escrits contemporanis, procedents de diverses fonts, referits a l’actualitat, la cultura o relacionats amb els seus interessos o amb els seus estudis presents o futurs.
4. Escriure textos diversos clars i detallats amb diferents propòsits, amb la correcció formal, la cohesió, la coherència i el registre adequats, valorant la importància de planificar i revisar el text.
5. Reflexionar sobre el funcionament de la llengua.
6. Transferir el coneixement de les regles de funcionament de l’anglés a situacions noves.
7. Usar de forma autònoma recursos, fonts d’informació i materials de referència.
8. Reflexionar sobre els mateixos processos d’aprenentatge.
9. Interpretar trets que defineixen la cultura o cultures dels països on es parla l’anglés i mostrar coneixements de dades de tipus geogràfic, històric, artístic, literari, etc., i incorporar este coneixement en la comunicació en situacions contextualitzades.
10. Mostrar acostament a la diversitat social i cultural que es transmet quan es comunica en anglés.
11. Desenrotllar l’interés per valorar positivament l’ús de l’anglés com a mitjà de comunicació internacional i per a l’enteniment dels pobles i considerar la seua presència en l’ús de noves tecnologies.
12. Aprofundir en el coneixement de la cultura pròpia a partir de les informacions socioculturals que transmet l’anglés.


2 BATXILLERAT
1. Extraure la informació global i específica, tant explícita com implícita, de textos orals, emesos en situació de comunicació cara a cara, sobre temes relacionats amb la realitat quotidiana, aspectes culturals i socials dels països en què es parla l’anglés. 
2. Extraure informacions globals, i les específiques prèviament requerides, de textos orals, emesos pels mitjans de comunicació sobre qüestions generals d’actualitat, aspectes de les cultures associades amb l’anglés i temes relacionats amb altres disciplines del currículum.

3. Participar amb fluïdesa en conversacions improvisades i en narracions, exposicions, argumentacions i debats preparats prèviament sobre temes d’interés, relacionats amb altres àrees del currículum o amb aspectes socials i culturals dels països en què es parla l’anglés, utilitzant per a això estratègies de comunicació i el tipus de discurs adequat a la situació.
4. Extraure de manera autònoma, amb ajuda d’instruments adequats (com, per exemple, els diccionaris), la informació continguda en textos escrits procedents dels mitjans de comunicació, llibres de divulgació, etc., referits a temes d’actualitat, a la cultura en general i a temes relacionats amb altres matèries del currículum i amb els estudis futurs.
5. Llegir amb ajuda d’instruments adequats (diccionaris, llibres de consulta) textos literaris variats (novel·la, poesia, teatre) relacionats amb els interessos propis i del grup i demostrar la comprensió amb alguna tasca específica.
6. Redactar, amb ajuda del material de consulta pertinent, textos escrits que exigisquen una planificació i una elaboració reflexiva de continguts, cuidant la correcció idiomàtica, la coherència i la propietat expressiva.
7. Utilitzar reflexivament els coneixements lingüístics, sociolingüístics, estratègics i discursius adquirits, aplicant amb rigor els mecanismes d’autocorrecció que reforcen l’autonomia de l’aprenentatge.
8. Utilitzar estratègies d’aprenentatge que propicien autocontrol en les activitats de comprensió i producció de textos, així com un major domini dels processos propis de l’aprenentatge de l’anglés: planificació, autoobservació i avaluació.
9. Extraure, analitzar i interpretar les informacions de caràcter cultural que apareixen en els textos de manera explícita però també implícita, i incorporar-les perquè es produïsca una comprensió més completa dels missatges.
10. Utilitzar procediments de localització, anàlisi i tractament dels coneixements de tipus sociocultural per a la realització de xicotets treballs relacionats amb interessos personals o de grup.
 

 



 

 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario