sábado, 25 de diciembre de 2010

INSTRUMENTS D'AVALUACIÓ AL BATXILLERAT


Seguint els acords dels claustre i del departament d’anys passats, les eines d’avaluació i els percentatges aproximats de cadascuna d’elles és el següent:

Conceptes/Procediments:                         Aproximadament 80%
Procediments/Treball a casa i a classe:    Aproximadament 10% 
Actitud:                                                     Aproximadament 10%

Considerem que cada classe presenta unes característiques pròpies, per la qual cosa existirà certa flexibilitat per part de la professora per modificar aquestos percentatges. En qualsevol cas, si es donés algun cas on els percentatges foren radicalment diferents, es reflectiria amb la consegüent argumentació amb el llibre d’actes del departament.

La nota final de curs serà el resultat de multiplicar la nota de la primera avaluació per un, de la segona per dos i de la tercera per tres i, després de sumar les tres xifres, es dividirà entre sis. D'aquesta forma s'implementen els conceptes d'avaluació continua i sumativa amb la valoració de la progressió de l'alumnat.
[(1ª x 1) + (2ª x 2) + (3ª x 3) ] / 6 = Nota final
 

També es tindrà en compte els protocols i definicions de la condició d'abandonament d'assignatura desenvolupada per la COCOPE del centre i aprovada pel claustre el curs 2008-2009.
  
A continuació apareix una serie d'instruments que es podran tindre en compte al realitzar l'avaluació: 
- Proves formals orals o escrites parcials i globals
- Vocabulari.
- Projectes, treballs i redaccions.
- Ll
ibre d’exercicis.
- Diàlegs i activitats orals a classe.
- Observacions sobre l'actitud:  puntualitat, participació activa, tolerant, respectuosa, solidària i de cooperació a la classe. Actitud positiva cap a la matèria, progressió...

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario